Wie zijn of haar werknemers, patiënten, klanten of de leden van een club in een brandschone omgeving wil verwelkomen, kan Jafleur voor een professionele schoonmaak inschakelen.
Wij halen stof en vuil weg en laten een aangename bloemengeur achter. Als je graag afwisseling hebt in de geuren die we gebruiken, kan dat zeker geregeld worden!
Onze schoonmaakdienst met biologisch afbreekbare reinigingsproducten (vaak met Cradle to Cradle-logo) bieden we eenmalig of periodiek aan. Als je dat wenst, kan je wekelijks of maandelijks op ons rekenen.
In het kader van nieuwbouw en renovatie kunnen we zelfs een aantal dagen op rij bij je langskomen. Hieronder vind je een overzicht van de soorten locaties waar we elke dag opnieuw het beste van onszelf geven.
In kantoorgebouwen gaan we volgens een afgesproken werkschema aan de slag. Zo kunnen we bijvoorbeeld wekelijks een nette werkomgeving opleveren. Een schoon en ordelijk bureau zal de productiviteit van je werknemers aanzienlijk verhogen. Bovendien maak je een positieve indruk op potentiële klanten die je over de vloer krijgt en met wie je een overeenkomst tracht te sluiten.
Café– en restaurantuitbaters kunnen Jafleur optrommelen om hun horecazaak volgens strenge hygiënevoorschriften te laten schoonmaken. Zowel de zaal waarin mensen tafelen als de keuken en voorraadkamers van je zaak blijven op die manier van vuilresten gevrijwaard. Zodra we in hotels, brasserieën en tearooms met HACCP-gekeurde reinigingsproducten te werk gaan, blijft er geen kruimel achter!
Een opgeruimde omgeving maakt dat het op jouw locatie aangenaam winkelen of rondkijken is. Daarom leidt een kraaknette winkel(etalage) en showroom ongetwijfeld tot hogere verkoopcijfers. Om die ruimte in nagenoeg perfecte staat te houden, boenen we vloeren, wassen we ramen en verwijderen we stof en vuil van alle mogelijke oppervlakken.
Terwijl jij je kapsalon, beautysalon of wellnesscentrum runt, reinigen wij jouw werkomgeving. Denk aan een massagetafel of zonnebank ontsmetten of scharen en kammen afspoelen. Je klanten kunnen vervolgens van een ontspannende massage of verzorgende behandeling genieten in een omgeving die rust en netheid uitstraalt. Bovendien zullen je klanten vaker terugkeren als ze aan de inrichting van je zaak kunnen zien dat hygiënevoorschriften serieus genomen worden.
Als er ergens hygiëne primeert, is dat wel in de medische sector. Wij maken onder andere praktijkruimtes, wachtzalen en ontvangstbalies van (huis)artsen en apothekers schoon. Voor dierenartsen kunnen we operatiekamers desinfecteren. We nemen de nodige voorzorgmaatregelen om te voorkomen dat ziektekiemen zich verspreiden en je werkomgeving niet aan de geldende hygiënische richtlijnen zou voldoen.
Waar inspanning, revalidatie en blessures vaak bloed, zweet en tranen kosten, is een schoonmaakfirma die van aanpakken weet onontbeerlijk. Gewichten en fitnesstoestellen als hometrainers, loopbanden en klimrekken kunnen een broeihaard van bacteriën vormen. Wij geven die microben geen kans!
De lokalen van sportclubs of verenigingen netjes houden, is een opdracht waarbij wij in ons element zijn. We besteden extra aandacht aan kleedkamers, douches, lockers en toiletten. Met cafetaria’s en keukens weten we evengoed raad.
Deel je gemeenschappelijke ruimtes met huisgenoten of heb je samen met de buren in je appartementsgebouw besloten om in een schoonmaakservice te investeren? Bij ons kan je terecht om trappenhallen, liften, kelders, gedeelde keukens en gezamenlijk sanitair te laten reinigen. Zo kan je er zeker van zijn dat die taken op afgesproken tijdstippen uitgevoerd worden en hoef je niet langer met een beurtrol rekening te houden.
Vooraf kan je aan ons doorgeven welk oppervlak je precies wil laten reinigen. We zijn meesters in onder meer dweilen, stofzuigen, meubilair afstoffen, ramen wassen en kookvuren ontvetten. Schiet een ander schoonmaakkarwei je te binnen? Informeer gerust naar de mogelijkheden.